A kereskedelmi márka és annak megjelenése a vásárlói szokásokban, fókuszban a drogériai termékek

Vizi Orsolya Mercédesz (2016) A kereskedelmi márka és annak megjelenése a vásárlói szokásokban, fókuszban a drogériai termékek. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Vizi Orsolya_Kereskedelmi márkázás.pdf] PDF
Vizi Orsolya_Kereskedelmi márkázás.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Keresekedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Fabula László
UNSPECIFIED
Főiskolai docens

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: kereskedelmi márka, sajátmárka, gyártói márka, bolthűség, fogyasztói szokások, drogéria
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2016. Dec. 06. 08:36
Last Modified: 2017. Jan. 27. 12:18

Actions (login required)

View Item View Item