Bóka Bálint (2016) Microsoft Dynamics CRM rendszer bevezetésének elmezése az XAPT Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Bóka_Bálint_CRM_rendszer_bevezetésének_elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (2MB) |
|
PDF
Bóka_Bálint_CRM_rendszer_bevezetésének_elemzése-jó.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2050. December 31.. Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Informatikai rendszerek, Belső környezet elemzés, XAPT Kft., CRM bevezetésének hatásai, CRM szoftver |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 06. 09:56 |
Utolsó módosítás: | 2017. Jan. 31. 15:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |