Pap Kinga Kincső (2016) Shockvertising-The Benetton case: Effects of shocking and controversial advertising on brand image, brand awareness, and attitude of the customers. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation_PapKinga.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Angol cím
Shockvertising - The Benetton case: Effects of shocking and controversial advertising on brand image, brand awareness, and attitude of the customers
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing communication, Shocking advertising, Brand image, Attitude, Effects of advertising |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 05. 09:10 |
Utolsó módosítás: | 2017. Feb. 01. 12:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |