Shockvertising-The Benetton case: Effects of shocking and controversial advertising on brand image, brand awareness, and attitude of the customers

Pap Kinga Kincső (2016) Shockvertising-The Benetton case: Effects of shocking and controversial advertising on brand image, brand awareness, and attitude of the customers. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dissertation_PapKinga.pdf] PDF
Dissertation_PapKinga.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Angol cím

Shockvertising - The Benetton case: Effects of shocking and controversial advertising on brand image, brand awareness, and attitude of the customers

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing communication, Shocking advertising, Brand image, Attitude, Effects of advertising
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 05. 09:10
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 01. 12:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet