Effects determining people’s attitude towards social media platforms

Egyeki Szabolcs Gergely (2016) Effects determining people’s attitude towards social media platforms. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Egyeki Szabolcs Gergely Z0NAW6 Dissertation.pdf] PDF
Egyeki Szabolcs Gergely Z0NAW6 Dissertation.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (454kB)
[thumbnail of EGYEKI SZABOLCS GERGELY_Z0NAW6_DISSERTATION.pdf] PDF
EGYEKI SZABOLCS GERGELY_Z0NAW6_DISSERTATION.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Az emberek közösségi médiával kapcsolatos hozzáállásának hatásai

Angol cím

Effects determining people’s attitude towards social media platforms

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Social media, Platforms, Facebook, Twitter, YouTube, Effects
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 05. 11:31
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 01. 14:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet