Egyeki Szabolcs Gergely (2016) Effects determining people’s attitude towards social media platforms. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Egyeki Szabolcs Gergely Z0NAW6 Dissertation.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (454kB) |
|
PDF
EGYEKI SZABOLCS GERGELY_Z0NAW6_DISSERTATION.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Az emberek közösségi médiával kapcsolatos hozzáállásának hatásai
Angol cím
Effects determining people’s attitude towards social media platforms
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Social media, Platforms, Facebook, Twitter, YouTube, Effects |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 05. 11:31 |
Utolsó módosítás: | 2017. Feb. 01. 14:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |