Shopper & Customer marketing eszközök vizsgálata napjainkban a napi fogyasztási cikkek szektorban

Halácsy Márton (2016) Shopper & Customer marketing eszközök vizsgálata napjainkban a napi fogyasztási cikkek szektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of HalacsyMarton_dgw3ut_scmeszkozok.pdf] PDF
HalacsyMarton_dgw3ut_scmeszkozok.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing eszközök, Fogyasztási cikkek, Shopper & Customer marketing eszközök
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 05. 11:10
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 11:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet