Fehérvári Krisztina (2016) Introducing sponsorship as a marketing tool trough research and evaluation based on the example of strategic sponsorship activity of Vodafone Hungary towards the Hungarian Water Polo Federation. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Fehérvári Krisztina-Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (6MB) |
Angol cím
Introducing sponsorship as a marketing tool trough research and evaluation based on the example of strategic sponsorship activity of Vodafone Hungary towards the Hungarian Water Polo Federation
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing, Sponsorship, Vodafone, Water polo, Strategy |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 05. 08:16 |
Utolsó módosítás: | 2017. Feb. 01. 15:14 |
Actions (login required)
Tétel nézet |