Lázár Orsolya Vivien (2016) Az Arany Ászok kommunikációs újrapozícionálása a magyarországi sörpiac kihívásainak figyelembevételével. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Lázár Orsolya Vivien - Az Arany Ászok kommunikációs újrapozícionálása a magyarországi sörpiac kihívásainak figyelembevételével.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Söripar, Sörpiac, Mainstream |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 02. 11:21 |
Utolsó módosítás: | 2017. Ápr. 11. 10:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |