Marketing Communication Through Events: The significance of events in the marketing strategy of the Antall József Knowledge Centre

Borsos Barbara (2016) Marketing Communication Through Events: The significance of events in the marketing strategy of the Antall József Knowledge Centre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Borsos Barbara Szakdolgozat.pdf] PDF
Borsos Barbara Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Marketingkommunikáció eseményeken keresztül: Az események jelentősége az Antall József Tudásközpont marketing stratégiájában

Angol cím

Marketing Communication Through Events: The significance of events in the marketing strategy of the Antall József Knowledge Centre

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelemi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, communication, event, strategy, event marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 05. 08:47
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 01. 12:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet