Borsos Barbara (2016) Marketing Communication Through Events: The significance of events in the marketing strategy of the Antall József Knowledge Centre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Borsos Barbara Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Marketingkommunikáció eseményeken keresztül: Az események jelentősége az Antall József Tudásközpont marketing stratégiájában
Angol cím
Marketing Communication Through Events: The significance of events in the marketing strategy of the Antall József Knowledge Centre
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelemi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, communication, event, strategy, event marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 05. 08:47 |
Utolsó módosítás: | 2017. Feb. 01. 12:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |