Varga Norbert (2016) A PQS International marketing stratégiája. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Varga_Norbert_DKB6RZ_Szakdolgozat_2016.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2026. December 02.. Download (2MB) |
Abstract
a szervezeti piac sajátosságait tekintem át a fellelhető szakirodalmakban szereplő információk segítségével. Továbbá ismertetem a szolgáltatás marketing sajátosságait. Ezt követően röviden bemutatásra kerül az általam vizsgált cégcsoport, illetve annak piaci helyzete. A piaci környezet vizsgálatát követően kerül bemutatásra a cég stratégia és marketing aktivitása. A dolgozat összeállítása során arra törekedtem, hogy a szakirodalmakban a témával kapcsolatban fellelhető elméleteket érintsem, majd párhuzamot vonjak aszerint, hogy ezek a módszerek miként kerülnek alkalmazásra a gyakorlatban. A PQS Kft.-t SWOT elemzés segítségével kiértékeltem, megtaláltam a vállalat erősségeit és a stratégia kialakítás során ügyeltem arra, hogy ezek a tényezők legyenek hangsúlyba. Ezen tényezők alapján alkottam meg a társaság marketing stratégiáját.
Hungarian title
A PQS International marketing stratégiája
Institution
Budapest Business School
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketing , stratégia, Stratégiai tervezés |
Depositing User: | Turányi Nóra |
Date Deposited: | 2016. Dec. 02. 08:50 |
Last Modified: | 2022. Jun. 27. 15:18 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |