A PQS International marketing stratégiája

Varga Norbert (2016) A PQS International marketing stratégiája. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Varga_Norbert_DKB6RZ_Szakdolgozat_2016.pdf] PDF
Varga_Norbert_DKB6RZ_Szakdolgozat_2016.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2026. December 02..

Download (2MB)

Abstract

a szervezeti piac sajátosságait tekintem át a fellelhető szakirodalmakban szereplő információk segítségével. Továbbá ismertetem a szolgáltatás marketing sajátosságait. Ezt követően röviden bemutatásra kerül az általam vizsgált cégcsoport, illetve annak piaci helyzete. A piaci környezet vizsgálatát követően kerül bemutatásra a cég stratégia és marketing aktivitása. A dolgozat összeállítása során arra törekedtem, hogy a szakirodalmakban a témával kapcsolatban fellelhető elméleteket érintsem, majd párhuzamot vonjak aszerint, hogy ezek a módszerek miként kerülnek alkalmazásra a gyakorlatban. A PQS Kft.-t SWOT elemzés segítségével kiértékeltem, megtaláltam a vállalat erősségeit és a stratégia kialakítás során ügyeltem arra, hogy ezek a tényezők legyenek hangsúlyba. Ezen tényezők alapján alkottam meg a társaság marketing stratégiáját.

Hungarian title

A PQS International marketing stratégiája

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Szánthó Zsuzsanna
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: marketing , stratégia, Stratégiai tervezés
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2016. Dec. 02. 08:50
Last Modified: 2022. Jun. 27. 15:18

Actions (login required)

View Item View Item