Varga Norbert (2016) A PQS International marketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Varga_Norbert_DKB6RZ_Szakdolgozat_2016.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 02.. Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
a szervezeti piac sajátosságait tekintem át a fellelhető szakirodalmakban szereplő információk segítségével. Továbbá ismertetem a szolgáltatás marketing sajátosságait. Ezt követően röviden bemutatásra kerül az általam vizsgált cégcsoport, illetve annak piaci helyzete. A piaci környezet vizsgálatát követően kerül bemutatásra a cég stratégia és marketing aktivitása. A dolgozat összeállítása során arra törekedtem, hogy a szakirodalmakban a témával kapcsolatban fellelhető elméleteket érintsem, majd párhuzamot vonjak aszerint, hogy ezek a módszerek miként kerülnek alkalmazásra a gyakorlatban. A PQS Kft.-t SWOT elemzés segítségével kiértékeltem, megtaláltam a vállalat erősségeit és a stratégia kialakítás során ügyeltem arra, hogy ezek a tényezők legyenek hangsúlyba. Ezen tényezők alapján alkottam meg a társaság marketing stratégiáját.
Magyar cím
A PQS International marketing stratégiája
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing , stratégia, Stratégiai tervezés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 02. 08:50 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 27. 15:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |