Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban

Janó Róbert (2016) Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_final-v5köttetés.pdf] PDF
Szakdolgozat_final-v5köttetés.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban

Angol cím

Utilization of data-driven marketing approach in brand campaigns

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Big Data, Adatvezérelt marketing, Márkakommunikáció, Márkakampány
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 02. 08:30
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 11:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet