Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében

Kiss Nikoletta (2016) Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_2016_KissNikoletta_fin.pdf] PDF
Szakdolgozat_2016_KissNikoletta_fin.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Eseménymarketing, Borászat, Marketingkommunikáció, Villány, Tokaj, Bormarketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 02. 08:32
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 11:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet