La consommation des marques de distributeur des produits alimentaires parmi les jeunes : Y A-T-IL une volonté de la part du distributeur de fidéliser les consommateurs a sa marque?

László Evelin (2016) La consommation des marques de distributeur des produits alimentaires parmi les jeunes : Y A-T-IL une volonté de la part du distributeur de fidéliser les consommateurs a sa marque? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_PFOEGD.pdf] PDF
szakdolgozat_PFOEGD.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdaság és Nemzetközi Ker. Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (francia nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Saját márka, SPAR, Tesco, Auchan, Márkapolitika, Fogyasztási szokások, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 01. 13:31
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 22. 14:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet