Betekintés a magyarországi BURGER KING marketingtevékenységeinek és marketingstratégiájának kialakításába

Nagy Richárd (2016) Betekintés a magyarországi BURGER KING marketingtevékenységeinek és marketingstratégiájának kialakításába. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of BURGER KING - Nagy Richárd (ELTA5Z) PDF.pdf] PDF
BURGER KING - Nagy Richárd (ELTA5Z) PDF.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Burger King, Marketingstratégia, Fusion befektetési Zrt.
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Nov. 30. 14:25
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 21. 11:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet