Nagy Attila Roland (2016) A Tízpróba Magyarország Kft. stratégiai szemléletének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
| 
              
PDF
 A Tízpróba Magyarország Kft stratégiai szemléletének elemző bemutatása.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
A Decathlon 2005-ös magyarországi piacra lépése óta nagy ütemben terjeszkedik. A következő években Budapest környékén, később pedig Magyarország megyei jogú városaiban épített áruházakat. A humán-erőforrás stratégiáját jól mutatja, hogy a 2016-os évre csak magyar felső vezető maradt a Tízpróba Magyarország Kft-nél. A 8 stratégiai pillér létrehozásával pedig megvalósították azt, amire – én úgy gondolom – minden nagyvállalatnak szüksége van. A pillér létrehozásának köszönhetően sokkal hatékonyabban tudják megvitatni a stratégiai döntéseket, a munkatársak és a vásárlók felé irányuló kommunikációt, illetve a fenntartható fejlődéssel kapcsolatos döntéseket. A dolgozatban azt próbáltam megvizsgálni, hogy a Decathlon milyen eszközökkel és stratégiák mentén érte el eddigi sikereit. Elmondható, hogy az írásban foglaltakat a jövőben is hasznosítani tudom, hiszen jól összefoglalj a vállalat múltbeli, jelenlegi helyzetét, valamint a jövőre vonatkozóan is tartalmaz ajánlásokat.
Angol cím
The analysis of Decathlon Hungary Kft.'s strategy
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (FOSZK)
| Mű típusa: | záródolgozat | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | Kereskedelem , Cégfilozófia, Belső kommunikáció, Stratégiai elemzés, készletgazdálkodás - készletértékelés | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Gizella Meleg | 
| Rekord készítés dátuma: | 2016. Nov. 29. 10:09 | 
| Utolsó módosítás: | 2017. Feb. 08. 15:20 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
