A Tízpróba Magyarország Kft. stratégiai szemléletének elemző bemutatása

Nagy Attila Roland (2016) A Tízpróba Magyarország Kft. stratégiai szemléletének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Tízpróba Magyarország Kft stratégiai szemléletének elemző bemutatása.pdf] PDF
A Tízpróba Magyarország Kft stratégiai szemléletének elemző bemutatása.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A Decathlon 2005-ös magyarországi piacra lépése óta nagy ütemben terjeszkedik. A következő években Budapest környékén, később pedig Magyarország megyei jogú városaiban épített áruházakat. A humán-erőforrás stratégiáját jól mutatja, hogy a 2016-os évre csak magyar felső vezető maradt a Tízpróba Magyarország Kft-nél. A 8 stratégiai pillér létrehozásával pedig megvalósították azt, amire – én úgy gondolom – minden nagyvállalatnak szüksége van. A pillér létrehozásának köszönhetően sokkal hatékonyabban tudják megvitatni a stratégiai döntéseket, a munkatársak és a vásárlók felé irányuló kommunikációt, illetve a fenntartható fejlődéssel kapcsolatos döntéseket. A dolgozatban azt próbáltam megvizsgálni, hogy a Decathlon milyen eszközökkel és stratégiák mentén érte el eddigi sikereit. Elmondható, hogy az írásban foglaltakat a jövőben is hasznosítani tudom, hiszen jól összefoglalj a vállalat múltbeli, jelenlegi helyzetét, valamint a jövőre vonatkozóan is tartalmaz ajánlásokat.

Angol cím

The analysis of Decathlon Hungary Kft.'s strategy

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (FOSZK)

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Kereskedelem , Cégfilozófia, Belső kommunikáció, Stratégiai elemzés, készletgazdálkodás - készletértékelés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Nov. 29. 10:09
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 08. 15:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet