Külföldi felsőoktatási intézmény marketingstratégiájának elemzése

Punk Dóra (2016) Külföldi felsőoktatási intézmény marketingstratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat _Punk Dóra.pdf] PDF
Szakdolgozat _Punk Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Magyar cím

Külföldi felsőoktatási intézmény marketingstratégiájának bemutatása

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Indonézia, Egyetem, Felsőoktatás, Külföld
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 05. 18:02
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 27. 13:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet