Szabó Olívia (2016) A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
szabo_olivia_szakdolgozat_2016_11_28.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2116. December 01.. Download (3MB) |
|
PDF
szabo_olivia_titkositasi_kerelem.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2116. December 01.. Download (517kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Online marketing, Online marketing eszközök, Online marketing eszköz elemzés, Közösségimédia-marketing, Online kampány |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 05. 11:04 |
Utolsó módosítás: | 2017. Jan. 30. 10:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |