A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése

Szabó Olívia (2016) A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szabo_olivia_szakdolgozat_2016_11_28.pdf] PDF
szabo_olivia_szakdolgozat_2016_11_28.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2116. December 01..

Download (3MB)
[thumbnail of szabo_olivia_titkositasi_kerelem.pdf] PDF
szabo_olivia_titkositasi_kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2116. December 01..

Download (517kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, Online marketing eszközök, Online marketing eszköz elemzés, Közösségimédia-marketing, Online kampány
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 05. 11:04
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 30. 10:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet