Az in-store marketing megvalósulása a P.O.P. Hungary Zrt. gyakorlatában

Szlicki Anna (2016) Az in-store marketing megvalósulása a P.O.P. Hungary Zrt. gyakorlatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szlicki Anna Projektmunka.pdf] PDF
Szlicki Anna Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing - FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció , In-store marketing, Merchandising
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Nov. 30. 11:16
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 09. 12:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet