Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül

Raszler Mária Magdolna (2016) Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Raszler Mária Magdolna titkosítási kérelem.pdf] PDF
Raszler Mária Magdolna titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (444kB)
[thumbnail of Raszler Mária Magdolna - ES8RQB 2016.pdf] PDF
Raszler Mária Magdolna - ES8RQB 2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Raszler Mária Magdolna eredet nyilatkozat.pdf] PDF
Raszler Mária Magdolna eredet nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (287kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus (BA)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Bozó Mária
NEM RÉSZLETEZETT
informatika tanár, BGE

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: E-Freight, CIS-H, E-Frachtbrief
Felhasználói azonosító szám (ID): Raszler Mária Magdolna
Rekord készítés dátuma: 2016. Nov. 26. 09:19
Utolsó módosítás: 2016. Nov. 26. 09:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet