A Harmónia Termál Hotel ***superior 2017-es marketingterve

Esztergályos Bence (2016) A Harmónia Termál Hotel ***superior 2017-es marketingterve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Esztergályos Bence - A Harmónia Termál Hotel 2017-es marketingterve.pdf] PDF
Esztergályos Bence - A Harmónia Termál Hotel 2017-es marketingterve.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing - FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Marketingterv, SWOT analízis, versenytárselemzés, Sárvár, turizmus marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Nov. 29. 11:28
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 09. 15:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet