Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában

Csekő Tamara (2016) Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Csekő Tamara arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában. Turizmus-vendéglátás kar.pdf] PDF
Csekő Tamara arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában. Turizmus-vendéglátás kar.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomat az arculat, márka és imázs témára fűzve az Ibis Styles Budapest City-ről írtam. Elsősorban vállalati információk alapján dolgoztam, de forrásokat és saját kérdőíves kutatást is használtam. Az Ibis Styles márka főbb tulajdonságait foglaltam össze és kifejezetten az Ibis Styles Budapest City arculatváltását fejtettem ki.

Magyar cím

Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában

Angol cím

Profile, Brand and Image at Ibis Styles Budapest Hotel

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás-FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: marketing, márka, márkakommunikáció, imázs, Ibis Styles Budapest City
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Nov. 30. 08:32
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 09. 14:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet