Csekő Tamara (2016) Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Csekő Tamara arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában. Turizmus-vendéglátás kar.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomat az arculat, márka és imázs témára fűzve az Ibis Styles Budapest City-ről írtam. Elsősorban vállalati információk alapján dolgoztam, de forrásokat és saját kérdőíves kutatást is használtam. Az Ibis Styles márka főbb tulajdonságait foglaltam össze és kifejezetten az Ibis Styles Budapest City arculatváltását fejtettem ki.
Magyar cím
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
Angol cím
Profile, Brand and Image at Ibis Styles Budapest Hotel
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, márka, márkakommunikáció, imázs, Ibis Styles Budapest City |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Nov. 30. 08:32 |
Utolsó módosítás: | 2017. Feb. 09. 14:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |