Árpád Sándor Levente (2016) A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Árpád_Sándor_Levente_A_közösségi_média_szerepe_a_vállalatok_márkaépítésre_irányuló_marketingkommunikációjában_és_Public_Relations_tevékenységében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (7MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció , Közösségi média , Public Relations, Márkaépítés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Nov. 24. 11:30 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 25. 15:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |