A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében

Árpád Sándor Levente (2016) A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Árpád_Sándor_Levente_A_közösségi_média_szerepe_a_vállalatok_márkaépítésre_irányuló_marketingkommunikációjában_és_Public_Relations_tevékenységében.pdf] PDF
Szakdolgozat_Árpád_Sándor_Levente_A_közösségi_média_szerepe_a_vállalatok_márkaépítésre_irányuló_marketingkommunikációjában_és_Public_Relations_tevékenységében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (7MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció , Közösségi média , Public Relations, Márkaépítés
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Nov. 24. 11:30
Utolsó módosítás: 2021. Már. 25. 15:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet