A CRM értékesítést támogató ereje - stratégiaváltás és ügyfélközpontú CRM a Raiffeisen Banknál

Balassa Eszter (2016) A CRM értékesítést támogató ereje - stratégiaváltás és ügyfélközpontú CRM a Raiffeisen Banknál. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_BALASSA ESZTER_C599M7 (1).pdf] PDF
Szakdolgozat_BALASSA ESZTER_C599M7 (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem_Balassa Eszter_C599M7.pdf] PDF
Titkosítási kérelem_Balassa Eszter_C599M7.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (46kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kopcsay László
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, Bankmarketing, CRM stratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Nov. 23. 14:33
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 15:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet