Balassa Eszter (2016) A CRM értékesítést támogató ereje - stratégiaváltás és ügyfélközpontú CRM a Raiffeisen Banknál. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_BALASSA ESZTER_C599M7 (1).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (2MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem_Balassa Eszter_C599M7.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (46kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, Bankmarketing, CRM stratégia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Nov. 23. 14:33 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 15:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |