Simon Gellért Antal (2016) Javaslattétel a TQM bevezetésére az NNG Kft. Customer Care csapatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
|
PDF
Javaslattétel a TQM bevezetésére az NNG Kft. Customer Care csapatában_v2.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Magyar cím
Javaslattétel a TQM bevezetésére az NNG Kft. Customer Care csapatában
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | TQM , Minőségfejlesztés, Minőség, Szervezetfejlesztés, Helymeghatározás, navigáció |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Gizella Meleg |
| Rekord készítés dátuma: | 2016. Okt. 05. 16:11 |
| Utolsó módosítás: | 2016. Nov. 24. 14:18 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

