Javaslattétel a TQM bevezetésére az NNG Kft. Customer Care csapatában

Simon Gellért Antal (2016) Javaslattétel a TQM bevezetésére az NNG Kft. Customer Care csapatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Javaslattétel a TQM bevezetésére az NNG Kft. Customer Care csapatában_v2.pdf] PDF
Javaslattétel a TQM bevezetésére az NNG Kft. Customer Care csapatában_v2.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Magyar cím

Javaslattétel a TQM bevezetésére az NNG Kft. Customer Care csapatában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: TQM , Minőségfejlesztés, Minőség, Szervezetfejlesztés, Helymeghatározás, navigáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Okt. 05. 16:11
Utolsó módosítás: 2016. Nov. 24. 14:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet