Németh Lilla (2016) Az előzetes fogyasztói elvárások szerepe a termékek minőségének értékelésénél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az előzetes fogyasztói elvárások szerepe a termékek minőségének értékelésénél_FNIAD9.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A fogyasztók termékekkel szembeni előzetes elvárásainak vizsgálata, annak tekintetében, hogy a csomagoláson feltüntetett (jelzések, címkék) és a termékkel kapcsolatos információkat nyújtó (ár, reklám) külső terméktulajdonságok hogyan befolyásolják a termékek belső tulajdonságaira (íz, illat, minőségi tényezők) vonatkozó értékelést. Dolgozatom felvázolja a terület elméleti hátterét, a főbb nemzetközi kutatási eredményeket, majd egy speciális területet vizsgálva, egy primer kutatás keretében megkísérli bemutatni a vizsgált magyar fogyasztók termékkel szembeni értékelését, elvárásait a terméken elhelyezett bio jelzés milyen mértékben és irányban befolyásolta.
Magyar cím
Az előzetes fogyasztói elvárások szerepe a termékek minőségének értékelésénél
Angol cím
The Roles of Expectations by Sensory and Hedonic Rating of Products
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elvárások, attitűd, fogyasztói magatartás, termékcsomagolás, bio termék |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Szep. 30. 11:53 |
Utolsó módosítás: | 2016. Nov. 24. 14:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |