Az előzetes fogyasztói elvárások szerepe a termékek minőségének értékelésénél

Németh Lilla (2016) Az előzetes fogyasztói elvárások szerepe a termékek minőségének értékelésénél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az előzetes fogyasztói elvárások szerepe a termékek minőségének értékelésénél_FNIAD9.pdf] PDF
Az előzetes fogyasztói elvárások szerepe a termékek minőségének értékelésénél_FNIAD9.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A fogyasztók termékekkel szembeni előzetes elvárásainak vizsgálata, annak tekintetében, hogy a csomagoláson feltüntetett (jelzések, címkék) és a termékkel kapcsolatos információkat nyújtó (ár, reklám) külső terméktulajdonságok hogyan befolyásolják a termékek belső tulajdonságaira (íz, illat, minőségi tényezők) vonatkozó értékelést. Dolgozatom felvázolja a terület elméleti hátterét, a főbb nemzetközi kutatási eredményeket, majd egy speciális területet vizsgálva, egy primer kutatás keretében megkísérli bemutatni a vizsgált magyar fogyasztók termékkel szembeni értékelését, elvárásait a terméken elhelyezett bio jelzés milyen mértékben és irányban befolyásolta.

Magyar cím

Az előzetes fogyasztói elvárások szerepe a termékek minőségének értékelésénél

Angol cím

The Roles of Expectations by Sensory and Hedonic Rating of Products

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elvárások, attitűd, fogyasztói magatartás, termékcsomagolás, bio termék
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Szep. 30. 11:53
Utolsó módosítás: 2016. Nov. 24. 14:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet