Kardos Krisztina (2014) A Duna House marketingkommunikációs stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
DTXYZ1_KardosKrisztina_DUNA HOUSE.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
DTXYZ1_DunaHouse_Mélyinterjú válaszok.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (169kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Duna House, Ingatlanpiac, Marketingstratégia, Online kommunikáció, Marketingkommunikáció, Kommunikációs eszközök |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:15 |
Utolsó módosítás: | 2015. Okt. 28. 11:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |