A Duna House marketingkommunikációs stratégiája

Kardos Krisztina (2014) A Duna House marketingkommunikációs stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of DTXYZ1_KardosKrisztina_DUNA HOUSE.pdf] PDF
DTXYZ1_KardosKrisztina_DUNA HOUSE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of DTXYZ1_DunaHouse_Mélyinterjú válaszok.pdf] PDF
DTXYZ1_DunaHouse_Mélyinterjú válaszok.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (169kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Duna House, Ingatlanpiac, Marketingstratégia, Online kommunikáció, Marketingkommunikáció, Kommunikációs eszközök
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:15
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 28. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet