Buying behavior differences of the generations, in case of green fashion

Scheiling Katalin (2014) Buying behavior differences of the generations, in case of green fashion. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Katalin_Scheiling__thesis_4_2014_12_08_13_09_30_356.pdf] PDF
Katalin_Scheiling__thesis_4_2014_12_08_13_09_30_356.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

KERESKEDELMI INTÉZETI TANSZÉK

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: consumer behavior, generation x, generation y, gender, green fashion
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 08. 16:41
Utolsó módosítás: 2015. Máj. 11. 10:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet