Új reklamációs rendszer bevezetése a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban

Moharos Lilla (2014) Új reklamációs rendszer bevezetése a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of végleges szakdolgozatpdf.pdf] PDF
végleges szakdolgozatpdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2114.

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatban arról írtam, hogy a logisztikai folyamatok működését miként befolyásolja, hogy nincs átlátható és hatékony reklamációkezelés a kecskeméti autógyárban. Ismertetek egy applikációt, melyet Daimler szinten tervez a vezetőség bevezetni és megbíztak engem ennek elvégzésével saját projektként. Eddig csak két gyárban vezették be. A projekthez időbeni ütemtervet írtam, bemutattam, miként konfigurálható a Rekla-Tool nevű intranetes felület a kecskeméti Mercedes-Benz gyárra. Elemeztem a realizálható előnyöket, ismertettem az elért eredményeimet, végül javaslatokat tettem a program fejlesztésére, mind IT, mind szakmai oldalról megközelítve. A projekt fennmaradt feladatait pontokba szedve összegyűjtöttem és hozzá minden szükséges dokumentumot és felmérést elkészítettem.

Magyar cím

Új reklamációs rendszer bevezetése a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Logisztikai folyamatok, Clearing költségek, Reklamációkezelés, Projekt bevezetése, Eredmények
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 06. 14:09
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 22. 13:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet