Moharos Lilla (2014) Új reklamációs rendszer bevezetése a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
végleges szakdolgozatpdf.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2114. Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatban arról írtam, hogy a logisztikai folyamatok működését miként befolyásolja, hogy nincs átlátható és hatékony reklamációkezelés a kecskeméti autógyárban. Ismertetek egy applikációt, melyet Daimler szinten tervez a vezetőség bevezetni és megbíztak engem ennek elvégzésével saját projektként. Eddig csak két gyárban vezették be. A projekthez időbeni ütemtervet írtam, bemutattam, miként konfigurálható a Rekla-Tool nevű intranetes felület a kecskeméti Mercedes-Benz gyárra. Elemeztem a realizálható előnyöket, ismertettem az elért eredményeimet, végül javaslatokat tettem a program fejlesztésére, mind IT, mind szakmai oldalról megközelítve. A projekt fennmaradt feladatait pontokba szedve összegyűjtöttem és hozzá minden szükséges dokumentumot és felmérést elkészítettem.
Magyar cím
Új reklamációs rendszer bevezetése a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing (magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Logisztikai folyamatok, Clearing költségek, Reklamációkezelés, Projekt bevezetése, Eredmények |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Haász Antal |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 06. 14:09 |
Utolsó módosítás: | 2015. Ápr. 22. 13:48 |
Actions (login required)
Tétel nézet |