Varga Viktória (2016) Virtuális ügyfélszolgálat, avagy egy új megoldás a CRM-ben. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Varga Viktória_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (767kB) |
|
PDF
titkosítási.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (346kB) |
|
PDF
nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (344kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, virtuális, ügyfélszolgálat |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Varga Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Jún. 01. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2016. Jún. 01. 11:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |