Speciális marketing eszközök az idegenforgalom és a vendéglátás területén. A marketingkoncepciót megalapozó piaci helyzetfelmérés és arculatalkialakítás

Szidor Melinda (2016) Speciális marketing eszközök az idegenforgalom és a vendéglátás területén. A marketingkoncepciót megalapozó piaci helyzetfelmérés és arculatalkialakítás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szidor Melinda Szakdolgozat MA 2016.pdf] PDF
Szidor Melinda Szakdolgozat MA 2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: turizmus marketing, Helyzetértékelés, IKT, Arculat, vállalati arculat
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Jún. 01. 15:56
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 17. 12:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet