Magyarország országmárkájának nemzetközi helyzete, versenyképességének fejlesztési lehetőségei meghatározó hazai turisztikai vonzerők alapján

Borsik Rita (2016) Magyarország országmárkájának nemzetközi helyzete, versenyképességének fejlesztési lehetőségei meghatározó hazai turisztikai vonzerők alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_BR.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_BR.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Magyar cím

Magyarország országmárkájának nemzetközi helyzete, versenyképességének fejlesztési lehetőségei meghatározó hazai turisztikai vonzerők alapján

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-menedzsment mesterképzés (levelező magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: országmárka, országimázs, versenyképesség, ország marketing, turisztikai vonezerők, Marketingstratégia, Turizmusfejlesztési Stratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 30. 16:06
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 02. 16:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet