Borsik Rita (2016) Magyarország országmárkájának nemzetközi helyzete, versenyképességének fejlesztési lehetőségei meghatározó hazai turisztikai vonzerők alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_BR.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Magyar cím
Magyarország országmárkájának nemzetközi helyzete, versenyképességének fejlesztési lehetőségei meghatározó hazai turisztikai vonzerők alapján
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-menedzsment mesterképzés (levelező magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | országmárka, országimázs, versenyképesség, ország marketing, turisztikai vonezerők, Marketingstratégia, Turizmusfejlesztési Stratégia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 30. 16:06 |
Utolsó módosítás: | 2017. Jan. 02. 16:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |