Kazakhstan as a tourist destination and the role of social media in decision making process

Yessimova Aliya (2016) Kazakhstan as a tourist destination and the role of social media in decision making process. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of YESSIMOVA thesis .pdf] PDF
YESSIMOVA thesis .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (883kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Institut of Tourism and Catering

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Spa Tourism and Regional Development

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Social media, decision making process, Kazakhstan
Felhasználói azonosító szám (ID): Petics Mariann
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 30. 16:22
Utolsó módosítás: 2019. Ápr. 16. 13:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet