Háriné Eszéki Marianna (2016) A gyógyhely cím, mint hozzáadott érték jelentősége Hévíz és Bad Füssing példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Háriné Eszéki Marianna Turizmus menedzsment MA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat kiemeli a gyógyhely cím jelentőségét. Egy bajor példán keresztül bemutatja a német intézményrendszer, stratégiák, marketing kommunikáció közötti különbségeket. Kiemeli a hazai fejlesztések irányát.
Magyar cím
A gyógyhely cím, mint hozzáadott érték jelentősége Hévíz és Bad Füssing példáján keresztül
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | stratégiák, Egészségturizmus, gyógyhely, marketing mix, Hévíz, Bad Füssing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 28. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2017. Jan. 02. 16:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |