A gyógyhely cím, mint hozzáadott érték jelentősége Hévíz és Bad Füssing példáján keresztül

Háriné Eszéki Marianna (2016) A gyógyhely cím, mint hozzáadott érték jelentősége Hévíz és Bad Füssing példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Háriné Eszéki Marianna Turizmus menedzsment MA.pdf] PDF
Háriné Eszéki Marianna Turizmus menedzsment MA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat kiemeli a gyógyhely cím jelentőségét. Egy bajor példán keresztül bemutatja a német intézményrendszer, stratégiák, marketing kommunikáció közötti különbségeket. Kiemeli a hazai fejlesztések irányát.

Magyar cím

A gyógyhely cím, mint hozzáadott érték jelentősége Hévíz és Bad Füssing példáján keresztül

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus- menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: stratégiák, Egészségturizmus, gyógyhely, marketing mix, Hévíz, Bad Füssing
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 28. 11:26
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 02. 16:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet