E- KERESKEDELEM ÉS MARKETING EGY KIS ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁS ÉLETÉBEN MAGYARORSZÁGON

Péter Attila (2015) E- KERESKEDELEM ÉS MARKETING EGY KIS ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁS ÉLETÉBEN MAGYARORSZÁGON. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of zárodolgozat végleges jun 7.pdf] PDF
zárodolgozat végleges jun 7.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of 2015 ÉVI ZÁRÓDOLGOZATHOZ KIEGÉSZÍTÉSEK -2016.pdf] PDF
2015 ÉVI ZÁRÓDOLGOZATHOZ KIEGÉSZÍTÉSEK -2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (417kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelemi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Felsőfokú Szakképzés

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: e-kereskedelem, Art'z Modell divatcég, web shop
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakonyi Andrea
Rekord készítés dátuma: 2016. Nov. 14. 12:33
Utolsó módosítás: 2016. Nov. 14. 12:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet