Tarsoly Katalin (2016) Vendégfogadás és kommunikáció a Novotel Budapest Centrum Front Office területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
VENDÉGFOGADÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓ A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM FRONT OFFICE TERÜLETÉN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Vendégfogadás és kommunikáció a Novotel Budapest Centrum Front Office területén
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Vendégfogadás, Belső kommunikáció, Novotel Budapest Centrum, Front Office |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 25. 15:33 |
Utolsó módosítás: | 2016. Jún. 16. 15:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |