Vendégfogadás és kommunikáció a Novotel Budapest Centrum Front Office területén

Tarsoly Katalin (2016) Vendégfogadás és kommunikáció a Novotel Budapest Centrum Front Office területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of VENDÉGFOGADÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓ A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM FRONT OFFICE TERÜLETÉN.pdf] PDF
VENDÉGFOGADÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓ A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM FRONT OFFICE TERÜLETÉN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Vendégfogadás és kommunikáció a Novotel Budapest Centrum Front Office területén

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás-FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Vendégfogadás, Belső kommunikáció, Novotel Budapest Centrum, Front Office
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 25. 15:33
Utolsó módosítás: 2016. Jún. 16. 15:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet