Vendégkezelés az Nh Budapest City Hotel Frontvonalán

Stelkovics Anett (2016) Vendégkezelés az Nh Budapest City Hotel Frontvonalán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Stelkovics Anett Vendégkezelés az Nh Budapest City Hotel Frontvonalán.pdf] PDF
Stelkovics Anett Vendégkezelés az Nh Budapest City Hotel Frontvonalán.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (705kB)

Absztrakt (kivonat)

A vendég elégedettség a recepció szemszögéből.

Magyar cím

Vendégkezelés az Nh Budapest City Hotel Frontvonalán

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-Vendéglátás-FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: szállásszolgáltatás, Vendégelégedetség, NH Hotel Group, Panaszkezelés, Front Office
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 25. 10:10
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 25. 16:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet