SPAR Magyaroszág Kereskedelmi Kft. bemutatása és vásárlóinak ösztönzése

Szalai Renáta Rita (2016) SPAR Magyaroszág Kereskedelmi Kft. bemutatása és vásárlóinak ösztönzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of LEGVÉGSŐ_SZALAI_RENÁTA_RITA_PDF.pdf] PDF
LEGVÉGSŐ_SZALAI_RENÁTA_RITA_PDF.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelemi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (FOSZK)

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Vásárlásösztönzés, Spar Magyarország Kereskedelmi Kft., hűségprogram, Nyereményjáték, STEEP elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 25. 13:33
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 05. 13:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet