Irodalmi tartalmak marketing támogatása digitális alkalmazásokkal

Berczi Klára (2016) Irodalmi tartalmak marketing támogatása digitális alkalmazásokkal. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Irodalmi tartalmak marketing tamogatasa digitalis alkalmazasokkal.pdf] PDF
Irodalmi tartalmak marketing tamogatasa digitalis alkalmazasokkal.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alkalmazott marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Generációs marketing, Könyvkiadás, Média, Könyvmarketing, E-könyv
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 25. 12:35
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 15. 10:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet