Papp Henriett (2016) A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben / The role of trademarks in consumer decision How to be a visionary marketer? / Vision 100: Hogyan legyünk látnok marketingesek? Külkereskedelmi Kar.
PDF
mirqkt_papp_henriett_SZAKDOLGOZAT_20160518.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (982kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdálkodás Szaknyelvi Int. Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Társadalomtudományi és Gazdasági Szakfordító és Tolmács
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Fordítás, Szakfordítás, Angol nyelv |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 23. 09:09 |
Utolsó módosítás: | 2017. Már. 17. 10:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |