Báldogi Richárd (2016) A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
|
PDF
Projektmunka - Báldogi Richárd - A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (938kB) |
Magyar cím
A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelemi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (FOSZK)
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | digitális, online, marketing, Media Markt |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Katalin Mária Bakos |
| Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 24. 10:04 |
| Utolsó módosítás: | 2016. Júl. 05. 10:17 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

