A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre

Báldogi Richárd (2016) A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka - Báldogi Richárd - A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre.pdf] PDF
Projektmunka - Báldogi Richárd - A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (938kB)

Magyar cím

A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelemi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (FOSZK)

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: digitális, online, marketing, Media Markt
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 24. 10:04
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 05. 10:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet