Szlovák Dorottya Mária (2016) A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
vegleges_Szlovak.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az érdi lakosok kulturális igényeinek és a Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának vizsgálata.
Magyar cím
A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (FOSZK)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Közművelődés, Marketingkommunikáció , Szepes Gyula Művelődési Központ, Kérdőíves felmérés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 23. 16:55 |
Utolsó módosítás: | 2016. Júl. 04. 15:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |