A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése

Szlovák Dorottya Mária (2016) A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of vegleges_Szlovak.pdf] PDF
vegleges_Szlovak.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Az érdi lakosok kulturális igényeinek és a Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának vizsgálata.

Magyar cím

A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (FOSZK)

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Közművelődés, Marketingkommunikáció , Szepes Gyula Művelődési Központ, Kérdőíves felmérés
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 23. 16:55
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 04. 15:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet