A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában

Vasas István (2016) A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Vasas István - Projektmunka_vegleges.pdf] PDF
Vasas István - Projektmunka_vegleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (FOSZK)

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Facebook, Marketingkommunikáció, Online marketing, Közösségi média, Közösségi oldalak
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 23. 16:57
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 04. 15:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet