The marketing positioning of the “EcoBoost” engine based on its environmental impacts

Szilvainé Turi Anna (2014) The marketing positioning of the “EcoBoost” engine based on its environmental impacts. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of [The marketing positioning of the “EcoBoost” engine based on its environmental impacts] - feltöltésre.pdf] PDF
[The marketing positioning of the “EcoBoost” engine based on its environmental impacts] - feltöltésre.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A Ford EcoBoost motor környezeti hatásának marketing pozícionálása

Angol cím

The marketing positioning of the “EcoBoost” engine based on its environmental impacts

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: EcoBoost, Marketing, Sustainability, Hungarian automotive market, Positioning
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 05. 14:02
Utolsó módosítás: 2016. Ápr. 07. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet