Szilvainé Turi Anna (2014) The marketing positioning of the “EcoBoost” engine based on its environmental impacts. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
[The marketing positioning of the “EcoBoost” engine based on its environmental impacts] - feltöltésre.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A Ford EcoBoost motor környezeti hatásának marketing pozícionálása
Angol cím
The marketing positioning of the “EcoBoost” engine based on its environmental impacts
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | EcoBoost, Marketing, Sustainability, Hungarian automotive market, Positioning |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 05. 14:02 |
Utolsó módosítás: | 2016. Ápr. 07. 11:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |