Innovativ ügyféltámogatási rendszer a közép-kelet európai régióban

Kocsis Nóra (2016) Innovativ ügyféltámogatási rendszer a közép-kelet európai régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kocsis Nóra-Innovatív ügyféltámogatási rendszer a Közép-Kelet Európai régióban.pdf] PDF
Kocsis Nóra-Innovatív ügyféltámogatási rendszer a Közép-Kelet Európai régióban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Innovativ ügyféltámogatási rendszer a közép-kelet európai régióban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (FOSZK)

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: innovativ, ügyféltámogatás, sofware, EMEA
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 19. 13:32
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 04. 15:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet