Kocsis Nóra (2016) Innovativ ügyféltámogatási rendszer a közép-kelet európai régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kocsis Nóra-Innovatív ügyféltámogatási rendszer a Közép-Kelet Európai régióban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Innovativ ügyféltámogatási rendszer a közép-kelet európai régióban
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (FOSZK)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | innovativ, ügyféltámogatás, sofware, EMEA |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 19. 13:32 |
Utolsó módosítás: | 2016. Júl. 04. 15:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |