Uri Bernadett (2014) A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Ez a mű legutolsó verziója.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (6MB) |
|
PDF
Szakdolgozat Uri Bernadett.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (6MB) |
Absztrakt (kivonat)
A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén
Magyar cím
A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Trade marketing, Értékesítés ösztönzés, Gyógyszeripari marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Haász Antal |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 05. 12:10 |
Utolsó módosítás: | 2015. Okt. 12. 10:59 |
Az archívumban megtalálható verziók
-
A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás
– egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén. (deposited 2014. Dec. 05. 11:55)
- A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén. (deposited 2014. Dec. 05. 12:10) [Ezt látja]
Actions (login required)
Tétel nézet |