Munkáltatói márkaépítés az ESAB Europe SSC-nél – avagy hogyan érjük el az Y generációt

Kárpát-Hartai Viktória (2016) Munkáltatói márkaépítés az ESAB Europe SSC-nél – avagy hogyan érjük el az Y generációt. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Munkáltatói márkaépítés az ESAB Europe SSC-nél – avagy hogyan érjük el az Y generációt.docx.pdf] PDF
Munkáltatói márkaépítés az ESAB Europe SSC-nél – avagy hogyan érjük el az Y generációt.docx.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kárpát-Hartai Viktória nyilatkozat.pdf] PDF
Kárpát-Hartai Viktória nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (27kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Üzleti és HR menedzser (esti)

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Employer branding, Munkáltatói márka, Y generáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Kárpát-Hartai Viktória
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 19. 12:15
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 19. 12:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet