Kárpát-Hartai Viktória (2016) Munkáltatói márkaépítés az ESAB Europe SSC-nél – avagy hogyan érjük el az Y generációt. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Munkáltatói márkaépítés az ESAB Europe SSC-nél – avagy hogyan érjük el az Y generációt.docx.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kárpát-Hartai Viktória nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (27kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | Employer branding, Munkáltatói márka, Y generáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kárpát-Hartai Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 19. 12:15 |
Utolsó módosítás: | 2016. Máj. 19. 12:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |