Bakos Dóra (2016) Hogyan befolyásolja a belföldi turizmus alakulását a Magyar Turizmus Zrt., valamint a TDM Hálózat online marketingrendszere? Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Bakos Dóra_c3afw2_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
nyilatkozat_Bakos Dóra_c3afw2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (470kB) |
Magyar cím
Hogyan befolyásolja a belföldi turizmus alakulását a Magyar Turizmus Zrt., valamint a TDM Hálózat online marketingrendszere?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Online marketing, Online marketing eszközök, Belföldi turizmus, Magyar Turizmus Zrt., Tourinform |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Dóra |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 19. 10:17 |
Utolsó módosítás: | 2016. Máj. 19. 10:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |