Szabó András (2016) A közösségi médiában való jelenlét hatékonyságának mérése és elemzési módszerei a Magyarországon tevékenykedő kis- és középvállalkozások körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
SZABÓ_ANDRÁS_SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szabó_András_nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (286kB) |
Magyar cím
A közösségi médiában való jelenlét hatékonyságának mérése és elemzési módszerei a Magyarországon tevékenykedő kis- és középvállalkozások körében
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Közösségi média , Kis- és középvállalkozások, Hatékonyság mérése |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó András |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 19. 15:09 |
Utolsó módosítás: | 2016. Máj. 19. 15:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |