A közösségi médiában való jelenlét hatékonyságának mérése és elemzési módszerei a Magyarországon tevékenykedő kis- és középvállalkozások körében

Szabó András (2016) A közösségi médiában való jelenlét hatékonyságának mérése és elemzési módszerei a Magyarországon tevékenykedő kis- és középvállalkozások körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of SZABÓ_ANDRÁS_SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZABÓ_ANDRÁS_SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szabó_András_nyilatkozat.pdf] PDF
Szabó_András_nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (286kB)

Magyar cím

A közösségi médiában való jelenlét hatékonyságának mérése és elemzési módszerei a Magyarországon tevékenykedő kis- és középvállalkozások körében

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média , Kis- és középvállalkozások, Hatékonyság mérése
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó András
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 19. 15:09
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 19. 15:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet