History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary

Varga Patricia (2014) History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary.pdf] PDF
History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

E-commerce is a very interesting topic for me, because it has impacted the worldwide economy in a relatively short period of time, it is still continually growing and becoming the fastest developing form of commerce. Even today, some considerable time after the so called ‘dot com/Internet revolution’, electronic commerce remains a relatively new, emerging and constantly changing area of business management and information technology...

Magyar cím

Az E-kereskedelem, Online vásárlás történelme és fejlődése és magyarországi helyzetanalízis

Angol cím

History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
NEM RÉSZLETEZETT
Adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronikus kereskedelem, online marketing, Magyarország, fogyasztói magatartás, E-business, e-kereskedelem, ecommerce
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 07. 08:34
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 22. 10:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet